ACTIVITATS DIRIGIDES | ADULTS CÀRDIO
ANIMA EL TEU COR AMB EL RITME D'AQUESTES ACTIVITATS
Activitats aeròbiques molt variades per posar-te en forma.
Quan comenci a sonar la música... no tindràs aturador!    
CÀRDIO AIGUAGIM
Divertides sessions d’entrenament amb música a l’aigua, on es combinen el treball cardiovascular i de tonificació muscular. El control del moviment del cos a l’aigua, la coordinació, la resistència que ofereix l’aigua, són els reptes a superar i que fan millorar la condició física.

La sessió es du a terme en piscina poc fonda. L’aigua ofereix resistència i amorteix els impactes, de manera que es pot treballar de valent sense que les articulacions pateixin.

Millora de la resistència cardiovascular i es treballa la coordinació dels moviments, comportant un bon treball d’agilitat i d’actitud postural.

Durada 45 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO BODYJUMP
Entrenament cardiovascular realitzat en un trampolí individual, amb moviments bàsics com córrer, caminar, saltar, per tal d’empènyer la superfície elàstica cap a baix seguint el ritme de la música. El 85% de la sessió es fa sobre el trampolí com a element principal, combinant exercicis cardiovasculars amb els d’enfortiment global.

En el trampolí, el pes del cos es multiplica per tres, però l’impacte es redueix al 80-90%. El cos, amb un bon control corporal, genera i absorbeix la tensió produïda per l’activitat, amb els conseqüents beneficis funcionals i d’adaptació, a nivell cardiovascular i també d’enfortiment: cames (musculatura estabilitzadora i de mobilització –extensors de turmells genolls i de maluc-) i tronc (abdominals, erectors de la columna i estabilitzadors de tronc, cap i extremitats superiors).
Durada 50 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO CÀRDIO BOX
Adaptació de la boxa cardiovascular a un entorn de gimnàs, eliminant totalment el contacte corporal, on cadascú marca el seu ritme de treball.

Les sessions estan dissenyades per entrenar a intervals d’alta intensitat cardiovascular –ROUNDS DE MOVIMENTS D’ENTRENAMENT DE BOXA-, ajudant a cremar més calories i a incrementar el metabolisme basal durant les 48 hores següents a l’entrenament.

Millora la composició corporal
, la força, l’agilitat, l'equilibri, la confiança, la coordinació i les aptituds cardiovasculars i respiratòries. Crema calories i tonifica glutis, espatlles i braços mantenint sempre actius la cintura i l'abdomen.

No es recomana per a persones amb dolor a les espatlles, colzes o mans. És una activitats d’impacte que podria agreujar qualsevol lesió.
Cal fer la sessió amb guants de colpeig: el primer dia es poden demanar al monitoratge.

Durada 50 MIN
Intensitat ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO CÀRDIO COMBAT
Modalitat basada en moviments coreografiats que introdueix gestos propis del kickboxing (cops, puntades de peu, posicions i desplaçaments...) seguint el ritme de la música.

És una activitat eminentment cardiovascular que permet guanyar coordinació, flexibilitat i força muscular.

No es tracta d’una activitat de contacte, tots els exercicis es realitzen com una activitat estètica on el moviment es marca a l’aire.
Durada 50 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO CÀRDIO HIIT
Entrenament en circuit i per intervals amb descansos curts i incomplerts que dóna com a resultat una activitat de gran intensitat i alt nivell de sensació de fatiga.

S'hi assoleix una millora de l'eficiència del sistema energètic i de la condició muscular. Et sentiràs més fort, més àgil, et cansaràs menys i milloraràs la capacitat de cremar greixos.

Els pics d'intensitat de la rutina comporten mantenir l'increment del metabolisme post-exercici durant més temps: en base al greix corporal, es recupera l'energia perduda en l'entrenament i en els processos de regeneració de teixits i components metabòlics.



Durada 25 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO CÀRDIO REVOLUTION
Activitat coreografiada que contempla un gran ventall de recursos de moviment  i materials per fer una activitat càrdio (’intensitat mitja-alta sostinguda en el temps),amb exercicis i moviments coordinats que no impliquen necessàriament una activitat ballada.

Millora la resistència cardiovascular, la coordinació i el sentit del ritme i permet gaudir del moviment al ritme de la música, assolint reptes d'esforç progressivament alts.
Durada 50 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO CYCLING
Activitat amb una ràpida fase d’aprenentatge i sense impacte articular. que permet un entrenament personalitzat, gràcies a la programació individualitzada del display de la bicicleta, on s'adapta la intensitat de treball a la capacitat de cada persona, dotada amb sistema de connectivitat Group Cycle. Recomanem fer el test de potència.

El professorat, la música i la dinàmica de classe, assegurant-ne sempre la varietat, mantenen a totes les persones motivades, tinguin el nivell que tinguin. 

La modalitat CyclingHI és una sessió per a persones amb un bon nivell de forma física i una bona resistència. El disseny de l’activitat és de gran exigència per a qui li agrada un entrenament dur i arribar a cada sessió als límits de les seves capacitats.

És obligat portar ampolla d’aigua per hidratar-se i tovallola de mà.
TAMBÉ EN ANGLÈS
Durada 50 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA/HI
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO NATACIÓ ESTILS
Activitat on es proposen exercicis de progressió per a la millora i perfeccionament de la tècnica dels estils de CROL, BRAÇA i ESQUENA.

Per fer l’activitat cal posar el cap a l’aigua i coordinar els moviments amb la respiració, tenir un cert domini del cos en el medi i saber desplaçar-se amb total seguretat, tenint la capacitat inicialment de poder fer 50 m sense aturar-se. 

És obligat portar casquet de bany i es recomana portar ulleres i fer la classe amb vestit de bany d’una sola peça.
Durada 45 MIN
Intensitat MITJANA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO NATACIÓ TRAINING
Entrenaments per treballar les capacitats físiques que ens conduiran a la millora del rendiment en l’esport de la natació.

El treball de tècnica dels diferents estils implícit en l’entrenament facilita millorar l’eficiència i l’eficàcia en els diferents desplaçaments.

Cal saber nedar i tenir un cert nivell de tècnica.

És obligat portar casquet de bany i es recomana portar ulleres i fer la classe amb vestit de bany d’una peça.

Durada 45 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO RUNNING
Classes de running diferents i divertides. Sessió rera sessió es marquen reptes assolibles complementant-los amb exercicis per a la tècnica de cursa en diferents superfícies, desnivells, resistències i intensitats, i d’exercicis de força per tonificar les cames, per prevenir lesions i afavorir l’enfortiment general de tot el cos.
Durada 90 MIN
Intensitat MITJANA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO VIRTUAL CYCLING
Sessions de Cycling, activitat sense impacte articular, amb monitor virtual i tres nivells diferents a triar, en funció de la pròpia condició física: Principiant, Mig i Avançat. Aquest servei està ubicat a la Sala de Fitness.

Té uns horaris programats de funcionament però fora d’aquests, es pot demanar al personal tècnic de sala que activi una sessió virtual si en aquell moment no hi ha cap classe de cycling d'activitat dirigida o un altre motiu que no ho permeti.

Durada 60 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO ZMBA SAF
Modalitat que incorpora moviments de ball amb ritmes llatinoamericans combinant ritmes ràpids i lents.

Els ritmes vibrants del MERENGUE, la SALSA, el REGGAETON, la CÚMBIA i la SAMBA acoloreixen una sessió d’exercici físic divertida, per cremar calories, tonificar els músculs i combatre l’estrès.

Diverteix-te gaudint del cos en moviment i al ritme de la música i crema greixos fent allò que t’agrada i et fa sentir bé!
Durada 50 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO ZMBA SAF-H20
Modalitat cardiovascular adaptada a les condicions de l’àmbit aquàtic, amb un cert component d’enfortiment. En haver de moure’s arrossegant aigua, permet pujar la intensitat en moments determinats de la sessió.

Els ritmes vibrants del MERENGUE, la SALSA, el REGGAETON, la CÚMBIA i la SAMBA acoloreixen una sessió d’exercici físic divertida, per cremar calories, tonificar els músculs i combatre l’estrès.

L’aigua ofereix resistència i amorteix els impactes, treballant de valent sense que les articulacions pateixin.

És obligat portar casquet de bany
Durada 50 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí