COMPETICIONS ESPORTIVES UNIVERSITÀRIES
Jugant amb els teus amics o representant la UAB en els campionats universitaris, a banda de gaudir de l'esport... pots guanyar fins a 6 crèdits!
Competicions UAB Intracampus
Les competicions que organitza el SAF de la UAB estan obertes a qualsevol col·lectiu de la universitat, principalment els estudiants, i a persones externes. I si ets persona abonada, hi podràs participar de manera gratuïta!

Pots triar entre Futbol 5, Futbol 7, Bàsquet, Voleibol, Tennis, Pàdel o Bàdminton. Consulta aquí tota l'oferta de competicions UAB per al curs 18/19.

La inscripció a les competicions UAB cal fer-la del 5 al 19 d'octubre
via web, registrant-se prèviament aquí.

A més, pots aconseguir crèdits per la teva participació en aquestes lligues UAB. Consulta més informació sobre la inscripció a les activitats esportives del SAF amb reconeixement acadèmic.

INSCRIPCIONS DEL 5 AL 19 D'OCTUBRE!
DESCOBREIX ELS
AVANTATGES DE SER DEL SAF
clica aquí
Campionats de Catalunya Universitaris (ECU)
Pots representar la UAB en els Campionats de Catalunya Universitaris, tant a nivell individual com en esports d'equip.

Per participar, has d'estar matriculat/ada en estudis oficials de la UAB i tenir el nivell adequat que exigeix la competició (l'entrenador o responsable de competicions ha de donar la conformitat per fer la inscripció).

Pots fer la inscripció de l'1 al 21 d'octubre onlineSi ets persona abonada al SAF, la teva inscripció és gratuïta! Si no ho ets, el preu de la inscripció és de 30 EUR.

A més, posteriorment a la teva participació, podràs demanar el reconeixement acadèmic de 2 crèdits (cal inscriure's a l'activitat Representació Esportiva UAB: Campionats Universitaris de Catalunya).

Consulta aquí tota l'oferta de competicions de representació en campionats de Catalunya 18/19.
INSCRIPCIONS DE L'1 AL 21 D'OCTUBRE!
Campionats d'Espanya Universitaris (CSD)
Pots representar la UAB en els Campionats d'Espanya Universitaris a nivell individual.

Abans de fer la inscripció al campionat, has de donar-te d'alta a la base de dades del SAF. Posteriorment, a la teva participació, podràs demanar la convalidació per 2 crèdits.

Consulta en el següent enllaç les dates i informació dels diferents campionats:

DATES DELS CAMPIONATS D'ESPANYA UNIVERSITARIS
Reconeixement de crèdits
Per poder reconèixer la participació a una competició com a crèdits cal que t'inscriguis també a l'activitat amb reconeixement acadèmic per poder demanar-los i que juguis en un mínim del 80% dels partits. Pots obtenir fins a 6 crèdits durant el grau, en funció de les competicions en les que participis.
Educació en valors
Volem que les competicions universitàries siguin obertes a la participació, a l'esperit noble de la lluita, a l'esforç i als valors propis de la pràctica esportiva, més que convertir-les en un règim disciplinari i sancionador.

Respecta l'espai i el material esportiu, els companys, els contrincants, el SAF i la UAB per gaudir del joc i de l'experiència, independentment del resultat aconseguit!
MÉS INFORMACIÓ
Qui som al SAF
CLICA AQUÍ
Participa-hi solidàriament!
UAB Games 2018
Coneix tots els detalls de la 2a edició
ESDEVENIMENT ESPORTIU SOLIDARI UAB GAMES 2018
En el marc del 50è Aniversari de la UAB i amb motiu de la Festa Major, del 5 al 14 de novembre, celebrarem la 2a edició dels UAB Games.

Amb el lema Mens Sana in Corpore Sano, i centrats en els valors del respecte i dels hàbits saludables, proposem unes jornades esportives transversals, inclusives i solidàries.

Animem a participar-hi a tota la comunitat universitària en les diferents activitats esportives que tindran lloc durant les dues setmanes solidàries.

L'import derivat de la inscripció serà destinat a projectes d'acollida de refugiats de la Fundació Autònoma Solidària de la UAB.

I si ets estudiant, per la teva participació podràs demanar el reconeixement acadèmic d'1 crèdit!

Consulta aquí tota la informació de la 2a edició dels UAB Games.

Inscriu-t'hi fins al 29 d'octubre!