COMPETICIONS ESPORTIVES UNIVERSITÀRIES
Jugant amb els teus amics o representant la UAB en els campionats universitaris, a banda de gaudir de l'esport... pots guanyar fins a 6 crèdits!
Competicions UAB Intracampus
Les competicions que organitza el SAF de la UAB estan obertes a qualsevol col·lectiu de la universitat, principalment els estudiants, i a persones externes. I si ets persona abonada, hi podràs participar de manera gratuïta!

Pots triar entre Futbol 5, Futbol 7, Bàsquet, Voleibol, Tennis, Pàdel o Bàdminton. Consulta aquí tota l'oferta de competicions UAB per al curs 18/19.

La inscripció a les competicions UAB cal fer-la del 5 al 19 d'octubre
via web, registrant-se prèviament aquí.

A més, pots aconseguir crèdits per la teva participació en aquestes lligues UAB. Consulta més informació sobre la inscripció a les activitats esportives del SAF amb reconeixement acadèmic.

INSCRIPCIONS DEL 5 AL 19 D'OCTUBRE!
DESCOBREIX ELS
AVANTATGES DE SER DEL SAF
clica aquí
Campionats de Catalunya Universitaris (ECU)
Pots representar la UAB en els Campionats de Catalunya Universitaris, tant a nivell individual com en esports d'equip.

Per participar, has d'estar matriculat/ada en estudis oficials de la UAB i tenir el nivell adequat que exigeix la competició (l'entrenador o responsable de competicions ha de donar la conformitat per fer la inscripció).

Per participar al campionat de rugbi, pots fer la inscripció de l'1 al 30 d'octubre online. Per a la resta d'esports, contacta amb saf.competicions@uab.cat
Si ets persona abonada al SAF, la teva inscripció és gratuïta! Si no ho ets, el preu de la inscripció és de 30 EUR.

A més, posteriorment a la teva participació, podràs demanar el reconeixement acadèmic de 2 crèdits (cal inscriure's a l'activitat Representació Esportiva UAB: Campionats Universitaris de Catalunya).

Consulta aquí tota l'oferta de competicions de representació en campionats de Catalunya 18/19.
INSCRIPCIONS DE L'1 AL 21 D'OCTUBRE!
Campionats d'Espanya Universitaris (CSD)
Pots representar la UAB en els Campionats d'Espanya Universitaris a nivell individual.

Abans de fer la inscripció al campionat, has de donar-te d'alta a la base de dades del SAF. Posteriorment, a la teva participació, podràs demanar la convalidació per 2 crèdits.

Consulta en el següent enllaç les dates i informació dels diferents campionats:

DATES DELS CAMPIONATS D'ESPANYA UNIVERSITARIS
Reconeixement de crèdits
Per poder reconèixer la participació a una competició com a crèdits cal que t'inscriguis també a l'activitat amb reconeixement acadèmic per poder demanar-los i que juguis en un mínim del 80% dels partits. Pots obtenir fins a 6 crèdits durant el grau, en funció de les competicions en les que participis.
Educació en valors
Volem que les competicions universitàries siguin obertes a la participació, a l'esperit noble de la lluita, a l'esforç i als valors propis de la pràctica esportiva, més que convertir-les en un règim disciplinari i sancionador.

Respecta l'espai i el material esportiu, els companys, els contrincants, el SAF i la UAB per gaudir del joc i de l'experiència, independentment del resultat aconseguit!
MÉS INFORMACIÓ
Qui som al SAF
CLICA AQUÍ
Participa-hi solidàriament!
UAB Games 2018
Coneix tots els detalls de la 2a edició
ESDEVENIMENT ESPORTIU SOLIDARI UAB GAMES 2018
En el marc del 50è Aniversari de la UAB i amb motiu de la Festa Major, del 5 al 14 de novembre, celebrarem la 2a edició dels UAB Games.

Amb el lema Mens Sana in Corpore Sano, i centrats en els valors del respecte i dels hàbits saludables, proposem unes jornades esportives transversals, inclusives i solidàries.

Animem a participar-hi a tota la comunitat universitària en les diferents activitats esportives que tindran lloc durant les dues setmanes solidàries.

L'import derivat de la inscripció serà destinat a projectes d'acollida de refugiats de la Fundació Autònoma Solidària de la UAB.

I si ets estudiant, per la teva participació podràs demanar el reconeixement acadèmic d'1 crèdit!

Consulta aquí tota la informació de la 2a edició dels UAB Games.

Inscriu-t'hi fins al 29 d'octubre!