COMPETICIONS ESPORTIVES UNIVERSITÀRIES
Jugant amb els teus amics o representant la UAB en els campionats universitaris, a banda de gaudir de l'esport... pots guanyar fins a 6 crèdits!
Competicions UAB Intracampus
Les competicions que organitza el SAF de la UAB estan obertes a qualsevol col·lectiu de la universitat, principalment els estudiants, i a persones externes. I si ets persona abonada, hi podràs participar de manera gratuïta!

Pots triar entre Futbol 5, Futbol 7, Bàsquet, Voleibol, Tennis, Pàdel o Bàdminton. Consulta aquí un avanç de l'oferta de competicions UAB per al curs 19/20.

La inscripció a les competicions UAB cal fer-la del 30 de setembre al 13 d'octubre de 2019
via web, registrant-se prèviament aquí.

A més, pots aconseguir crèdits per la teva participació en aquestes lligues UAB. En breu, podràs consultar més informació sobre la inscripció a les activitats esportives 19/20 del SAF amb reconeixement acadèmic.

INSCRIPCIONS DEL 30 DE SETEMBRE AL 13 D'OCTUBRE!
DESCOBREIX ELS
AVANTATGES DE SER DEL SAF
clica aquí
Campionats de Catalunya Universitaris (ECU)
Pots representar la UAB en els Campionats de Catalunya Universitaris, tant a nivell individual com en esports d'equip, enguany amb la UAB com a Universitat amfitriona!

Per participar, has d'estar matriculat/ada en estudis oficials de la UAB i tenir el nivell adequat que exigeix la competició (l'entrenador o responsable de competicions ha de donar la conformitat per fer la inscripció).

Per participar als Campionat de Catalunya, has de fer la inscripció del 16 al 30 de setembre onlinei ets persona abonada al SAF, la teva inscripció és gratuïta!

A més, posteriorment a la teva participació, podràs demanar el reconeixement acadèmic de 2 crèdits (cal inscriure's a l'activitat Representació Esportiva UAB: Campionats Universitaris de Catalunya entre l'11 de maig i el 30 de juny de 2020).

Consulta aquí més informació de les competicions de representació en campionats de Catalunya 19/20.
INSCRIPCIONS DEL 16 AL 30 DE SETEMBRE!
Campionats d'Espanya Universitaris (CSD)
Pots representar la UAB en els Campionats d'Espanya Universitaris a nivell individual.

Abans de fer la inscripció al campionat, has de donar-te d'alta a la base de dades del SAF. Posteriorment, a la teva participació, podràs demanar la convalidació per 2 crèdits.

Consulta en el següent enllaç les dates i informació dels diferents campionats:

DATES DELS CAMPIONATS D'ESPANYA UNIVERSITARIS
Reconeixement de crèdits
Per poder reconèixer la participació a una competició com a crèdits cal que t'inscriguis també a l'activitat amb reconeixement acadèmic per poder demanar-los i que juguis en un mínim del 80% dels partits. Pots obtenir fins a 6 crèdits durant el grau, en funció de les competicions en les que participis.
Educació en valors
Volem que les competicions universitàries siguin obertes a la participació, a l'esperit noble de la lluita, a l'esforç i als valors propis de la pràctica esportiva, més que convertir-les en un règim disciplinari i sancionador.

Respecta l'espai i el material esportiu, els companys, els contrincants, el SAF i la UAB per gaudir del joc i de l'experiència, independentment del resultat aconseguit!
MÉS INFORMACIÓ
Qui som al SAF