COMPETICIONS ESPORTIVES UNIVERSITÀRIES
Jugant amb els teus amics o representant la UAB en els campionats universitaris, a banda de gaudir de l'esport... pots guanyar fins a 6 crèdits!
Competicions UAB Intracampus
Les competicions que organitza el SAF de la UAB estan obertes a qualsevol col·lectiu de la universitat, principalment els estudiants, i a persones externes. I si ets persona abonada, hi podràs participar de manera gratuïta!

Pots triar entre Futbol 5, Futbol 7, Bàsquet, Voleibol, Tennis, Pàdel o Bàdminton. Consulta aquí les dates de les competicions UAB per al curs 19/20.

La inscripció a les competicions UAB cal fer-la del 30 de setembre al 13 d'octubre de 2019. Més informació sobre la inscripció.

A més, pots aconseguir crèdits per la teva participació en aquestes lligues UAB. Consulta aquí més informació sobre la inscripció a les activitats esportives 19/20 del SAF amb reconeixement acadèmic.

INSCRIPCIONS DEL 30 DE SETEMBRE AL 13 D'OCTUBRE!
DESCOBREIX ELS
AVANTATGES DE SER DEL SAF
clica aquí
INSCRIPCIÓ A Competicions UAB Intracampus
La inscripció a les competicions UAB cal fer-la online del 30 de setembre al 13 d'octubre de 2019.

1r) Cal registrar-se prèviament aquí.
2n) Un cop fet el registre, pots inscriure't online a:
· Competició llarga de PÀDEL
3r) Si vols aconseguir reconeixement acadèmic per la teva participació, cal que t'inscriguis també a l'activitat amb reconeixement acadèmic, més informació aquí.
DEL 30 DE SETEMBRE AL 13 D'OCTUBRE
MÉS INFORMACIÓ
Consulta les activitats del curs 19/20 que donen crèdits
CLICA AQUÍ
Campionats de Catalunya Universitaris (ECU)
Pots representar la UAB en els Campionats de Catalunya Universitaris, tant a nivell individual com en esports d'equip, enguany amb la UAB com a Universitat amfitriona!

Per participar, has d'estar matriculat/ada en estudis oficials de la UAB i tenir el nivell adequat que exigeix la competició (l'entrenador o responsable de competicions ha de donar la conformitat per fer la inscripció).

Si ets persona abonada al SAF, la teva inscripció és gratuïta!

A més, posteriorment a la teva participació, podràs demanar el reconeixement acadèmic de 2 crèdits (cal inscriure's a l'activitat Representació Esportiva UAB: Campionats Universitaris de Catalunya entre l'11 de maig i el 30 de juny de 2020).

Campionats d'Espanya Universitaris (CSD)
Pots representar la UAB en els Campionats d'Espanya Universitaris a nivell individual.

Abans de fer la inscripció al campionat, has de donar-te d'alta a la base de dades del SAF. Posteriorment, a la teva participació, podràs demanar la convalidació per 2 crèdits.

Consulta en el següent enllaç les dates i informació dels diferents campionats:

DATES DELS CAMPIONATS D'ESPANYA UNIVERSITARIS
Reconeixement de crèdits
Per poder reconèixer la participació a una competició com a crèdits cal que t'inscriguis també a l'activitat amb reconeixement acadèmic per poder demanar-los i que juguis en un mínim del 80% dels partits. Pots obtenir fins a 6 crèdits durant el grau, en funció de les competicions en les que participis.
Educació en valors
Volem que les competicions universitàries siguin obertes a la participació, a l'esperit noble de la lluita, a l'esforç i als valors propis de la pràctica esportiva, més que convertir-les en un règim disciplinari i sancionador.

Respecta l'espai i el material esportiu, els companys, els contrincants, el SAF i la UAB per gaudir del joc i de l'experiència, independentment del resultat aconseguit!
MÉS INFORMACIÓ
Qui som al SAF