JÚNIOR AVANTATGES
AVANTATGES GRANS PER ALS MÉS PETITS
Aquests són els avantatges per als més menuts al SAF!
JÚNIOR Beneficiaris fins als 14 anys
Si algun dels progenitors és abonat individual del SAF, tots els fills menors de 14 anys poden gaudir de les instal·lacions esportives per un preu mensual especial. No cal disposar d'un abonament familiar.
Al SAF tots els menuts hi són molt ben rebuts!
Escoles Esportives UAB
clica aquí
JÚNIOR Descompte per als germans
Es pot gaudir de descomptes per al campus esportiu d'estiu segons la vinculació amb el SAF o la UAB (fills/es de persones abonades, de comunitat universitària o vinculada) i preus especials en contractar 3 o més torns o en apuntar germans a 1 o 2 torns.
Consulta els descomptes vigents cada curs.

JÚNIOR Matrícula gratis si vols abonar-te
Quan el fill beneficiari d'una persona abonada arriba als 14 anys, té dues opcions per seguir al SAF en les millors condicions: que els seus pares s'abonin a la quota familiar o abonar-se a una quota individual com a titular i gaudir de matrícula gratuïta!